2012. január 20., péntek

iPhone 3G 8gb megkímélt külső, hibátlan belső - Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Eladó ez az iPhone 3G 8gb, másfél éves, megkímélt külsővel, hibátlan belsővel.
Egy ismerősömtől kaptam, aki Németországba járt ki dolgozni, és ott használta, telefonálásra csak.
Tehát abszolút nem lett megpiszkálva szoftveresen.
Javítva sem volt szervízben, ezáltal szétszedve sem, mindenhol tökéletesen illeszkedik.
Wifi, GPS megy rajta. Gombjai mind működnek, helyükön vannak,
rezgés funkció és a hangszóró is hibátlanul működik.
Nem fagy le, nem lassú, tehát semmi hibája nincs.
Verzió: 4. 2. 1
Firmware: 05. 15. 04
A hátlapja zsebkarcos, viszont nincs rajta repedés sehol, még a "tipikus" sem a töltőnél.
Az első üvegen egy hajszálkarc van, ami tényleg hajszál és "láthatatlan", pixelhiba nincs.
A telefon német T függő, majd az új tulaj eldönti, hogy szoftveresen v hardveresen függetleníti, igény szerint.
Nekem van másik telefonom, ezért nem foglalkoztam vele.
Játékra és wifire használom pár hónapja.
A gyári töltő háza meghibásodott, ezért vettem egy új töltőt hozzá.
A kábel eredeti Apple, dobozzal.
Fülest higiéniai okokból én sem kértem el.
Nem akarom mások üzletét rontani,
de lehet jobban megéri ezt megvenni, mint egy agyon dfu-zott, jailbreakelt iphone-t, funkció hibákkal.
Ezt mindenki eldönti maga... : )
A személyes átvételt részesítem előnyben, de igény szerint postázom.



Jelenlegi ára: 32 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-24 09:00
. iPhone 3G 8gb megkímélt külső, hibátlan belső - Jelenlegi ára: 32 000 Ft