2011. augusztus 25., csütörtök

Emagic EMI 06/02 Hangkártya (audio interface), 24 bit, OVP

Emagic EMI 06/02 Hangkártya (audio interface), 24 bit, OVP:
Én vagyok eladási itt egy "Emagic emi 06/02" high-end hangkártya, mert én már vettem egy újat (I nagyobb szükség van audio bemenet). A készülék egy optikailag jó állapotban van.

Megjegyzés: Az audió interfész szolgált számomra mindig nagyon hűséges szolgálat - de ha teszek egy meghajtóprogram-frissítő akartak, voltak problémák: az EMI 06/02 volt a zaj (enyhe nyikorgó) önmagában, amint azt át az egérmutatót (vagy ablak) . Nekem van egy pár órát próbál visszavonni a probléma ... De nem járt sikerrel.

Ezért vagyok értékesítő audio interface hibának. Ugyanakkor tudom képzelni is hiba a telepítés során, hogy történt? Lehet, hogy valaki nem rendelkezik ilyen problémák -, de garancia nélkül!

Technikai adatok:

- 2 audio bemenet (RCA)
- 6 audio kimenet (RCA)
- 24 bites
- 44,1 kHz / 48 kHz
- Csatlakozó fejhallgató
- Hangerőszabályzó

A Emagic EMI 06/02 abban az időben került nekem 349 €!
Ide tartoznak: az eredeti dobozban, driver CD, demo dalok CD, jótállási jegy;)

! Én jelenleg eladni egy csomó más dolog - csak nézz egyszer! :)

Kérjük, jelentkezzen be: Ha kérdése van.
Ár: 59 EUR VB