2011. július 24., vasárnap

Gibson Les Paul Studio Fireburst Arany Hardware GH FH

Gibson Les Paul Studio Fireburst Arany Hardware GH FH:
Értékesítés a Gibson Les Paul Studio FB GH az esetben!

Mivel én egy Les Paul Standard've szerzett, azt külön meg nehéz szívvel az egyik az én Gibson Les Paul Studio helyhiány.
Ez a változat Fireburst arany hardver, ez megváltozott egy kicsit, és végül még meg a Gibson nap.
A krém színű elemek váltották fel, az eredeti fekete Gibson és elemek helyett 490 és 498 humbucker a jó Gibson Burstbucker # 1 és # 2 használtak, amelyek általában telepítve csak a drágább változatok.
A feltétel a gitár legjobb, sajnos, egy nagyon kis mini Macke festék a fej, amely nem sztrájk szinte hinschaun rá igazán, hogy csak lásd a fotót (vértes).
Vajon csak otthon a Nemdohányzó stúdióban!
Vettem egy jó darab 2010/12/13 at eredeti számlát és a bizonyítványt MusicStore persze tettem az eredeti Gibson esetében.

Én inkább a pick up a Dortmund, 58453 Witten, vagy esetleg egy kis gáz pénzt fog jönni, hogy találkoztunk is.

Jellemzők:
Mahagóni test, jávor top, ragasztott
Mahagóni nyak 59 Les Paul kör-profil
Rózsafa
Trapéz betétek
22 bund
Zöld gomb tuner
Gibson Burstbucker # 1 a nyakon
Gibson Burstbucker # 2 hídon
Tune-o-matic híd
Állj toldat
Arany hardver
Fireburst kivitelben
tokkal
Ár: 799 Ft